ВУЗ: Не указан
Категория: Не указан
Дисциплина: Не указана
Добавлен: 02.12.2023
Просмотров: 10
Скачиваний: 1
ВНИМАНИЕ! Если данный файл нарушает Ваши авторские права, то обязательно сообщите нам.
-
Сиз окутулуп жаткан дисциплинанын окуу материалынын маалыматтык мазмунуна кандай баа бересиз (фундаменталдык жана колдонмо аспектилер, заманбап актуалдуу көйгөйлөр жана аларды чечүүнүн акыркы ыкмалары канчалык кеңири жана толук камтылган)? / Как вы оцениваете информативность учебного материала по изучаемой дисциплине (насколько широко и полно освещены фундаментальные и прикладные аспекты, современные актуальные проблемы и новейшие подходы к их решению)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Дисциплинанын түшүнүктүүлү, структуралуулугу жана иллюстративдик мүнөзүн кандай баалайсыз (окуу материалы канчалык тыгыз байланышта жана логикалык жактан уюштурулган, татаал темаларды кабыл алуу жөнөкөйлөтүлүп канчалык деңгээлде даярдалган, жаңы терминдер канчалык так айтылган, визуалдык схемалар, графиктер, чиймелер, түшүндүрмө мисалдар, анимациялар, интерактивдүү диаграммалар ж.б. колдонулат)?/Как Вы оцениваете ясность, структурированность и иллюстративность дисциплины (насколько связано и логично упорядочен учебный материал, насколько восприятие более трудных тем подготавливается более простыми, насколько ясно излагаются новые термины, используются наглядные схемы, графики, рисунки, поясняющие примеры, анимации, интерактивные схемы и пр.)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Окуп жаткан предмет боюнча окутуучунун лекциялык (монологдук) ишинин сапатын кандай баалайсыз (ал канчалык кызыктуу жана жеткиликтүү баяндайт, материалды жана теорияны практикада колдонуунун мисалдарын канчалык жакшы билет)?/Как Вы оцениваете качество лекционной (монологической) работы Вашего преподавателя по изучаемой дисциплине (насколько интересно и доступно излагает, хорошо владеет материалом и примерами приложения теории к практике)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Бул дисциплинада сиздин мугалимиңиздин студенттер менен баарлашуу (диалог) деңгээлин кандай баалайсыз (ал студенттерди активдештирүү, суроолорго жооп берүү жөндөмү, татаал маселелерди тактоого даярдыгы, студенттердин ортосунда талкуу уюштура билүүсү, окутуунун активдүү формаларын практикалык колдонуусу, биргелешкен талкуу жана маселелерди чечүү түрүндө ж.б.)?/Как вы оцениваете уровень общения (диалога) Вашего преподавателя со студентами по этой дисциплине (умеет активизировать студентов, умение отвечать на вопросы, готовность разъяснять трудные вопросы, умение организовать обсуждение между студентами – учебную дискуссию, практическое использование активных форм обучения – в виде совместного обсуждения и решения проблем и т. п.)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Дисциплинанын маалыматтык-методикалык жабдылышынын сапатын кандай баалайсыз (мультимедиялык презентациялардын болушу, окуу материалдарын интернет аркылуу жеткирүү, сабактан кийин студент менен окутуучунун ортосундагы аралыктан байланыш каражаттарын колдонуу (е- почта, форум, чаттар ж.б.), компьютерде маселени симуляциялоочу тапшырмаларды колдонуу ж.б.)?/Как Вы оцениваете качество информационно-методического оснащения дисциплины (наличие иллюстративных мультимедийных презентаций, доставка учебных материалов с помощью Интернета, использование дистанционных средств общения преподавателя со студентами во внеурочное время (электронная почта, форум, чаты и т.п.), использование заданий, моделирующих проблему на компьютере и т.п.)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Дисциплина боюнча кабыл алынган студенттердин ишин баалоо системасын (аралык контролдоо системасы, тест иштери, коллоквиум, лабораториялык иштердин отчеттору, дил баяндар, чыгармачылык тапшырмалар ж.б.) кандай баалайсыз?/ Как Вы оцениваете систему оценки успеваемости студентов, принятую по дисциплине (система промежуточных контрольных, тестовых работ, коллоквиумы, отчеты по лабораторным работам, рефераты, творческие задания и пр.)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Контролдук системаны ишке ашыруу боюнча мугалимдин ишин кандай баалайсыз (канчалык талап коюучу жана объективдүү, жетишкендиктерге адилеттүү жана кылдаттык менен баа берет)?/Как Вы оцениваете работу преподавателя по реализации системы контроля (насколько требователен и объективен, справедливо и тщательно оценивает достижения)?
-
Эң жакшы / Отлично -
Жакшы/Хорошо -
Канааттандырарлык/Удовлетворительно -
Канааттандырарлык эмес/Неудовлетворительно
-
Как Вы оцениваете данную дисциплину по сравнению с другими курсами на факультете по критерию «ИНТЕРЕСНО»?